Wednesday, April 15, 2009


Dear.Happy Birthday!!!

Sorry for nothing special about it

If all of this can make you happy.

It is worth.=]

Remember.Be tough when face everything.
Friendship forever ya.

1 comment:

  1. 你为我做的我永远都不会忘记
    虽然你的东西是没什么特别,但是当我吃下那块蛋糕的时候我就觉得很感动.你未曾做蛋糕给人当生日礼物,我是第一个吧!
    哈哈!真的很开心~thanks dear~

    ReplyDelete